ik moest geloof ik op spoor 14 zijn , maar kwam uit op spoor twaalf.. en toen ben ik in de trein gestapt en ik hoor zo die tussenstations.. ik denk van nou die pakt de romantische straBe, ondertussen kwam ik niet meer bij van het plaatje van Anouk dat ze tegenwoordig in de treinen hangen.... dit plaatje had men namelijk helemaal omgetoverd tot Mario Bros. TOen hoorde , Eindstation Tiel.. toen verdween de lach en begon ik toch een beetje na te denken.. Ik heb toen de eerste trein terug naar Utrecht gepakt.. toevallig was dat dezelfde alleen dan in tegengestelde richting, kon mooi blijven zitten. Maar eigenlijk had ik het perron over moeten steken voor de trein naar de bosch... Weer aangekomen in utrecht heb ik nog 20 min gezocht naar het juiste perron.. bijna van de roltrap gedonderd omdat er niet goed op stond. en toen ben ik toch nog in de juiste trein naar Den bosch gestapt.. eenmaal in den bosch aangekomen moest ik op zoek naar het perron voor Oss.... na 10 min werk en wat mensen de weg vragen... kwam ik toch uit bij perron uhhh 4 was het geloof ik.. daar ben ik ingestapt en toen kwam ik in Oss aan , waar ik mijn uiterste best deed om toch nuchter over te komen tegen mijn moeder..
wat overigens niet lukte met een lekkere walm uit je strot.