Vs3 - Zombie mod server

This is our Public Board
Post Reply
[DnC]
Posts: 473
Joined: 23 Jan 2003 08:27

Vs3 - Zombie mod server

Post by [DnC] » 09 Aug 2007 10:03

Hey allemaal.

Ik speel nu al sinds een paar maanden een zombie mod voor Counter-Strike Source.

Wat het doel is om als mens te overleven. In het begin is iedereen een mens en moet dan naar een plek gaan om je zelf te barricaderen of ergens op een ander goed plekje kan zitten waar je jezelf kan verdedigen tegen de zombies. Hangt ervan af hoe de settings van de server zijn, maar bij ons is het na 20 seconden ofzo dat één van de mensen verandert in een zombie na begin van de ronde en diegene moet anderen infecteren, oftewel steken met je mes (die je niet ziet in first person trouwens, maar het is gewoon je mes) en dan moet je iedereen als zombie op die manier infecteren. Voor de mens is het de taak om te overleven totdat de ronde voorbij is of alle zombies af te maken. Bij ons is het zo dat als je dood gaat als een zombie, dan respawn je weer als mens en gaat het zo door totdat de ronde voorbij is en iedereen weer opnieuw bij de spawn begint. Zombies hebben allemaal 2500 health, behalve de eerste die het dubbele daarvan heeft. Zombies zijn sneller en hun "knife reach" is verder dan dat van mensen. Er zijn wel mensen die niet kunnen geloven dat je hun kon knifen omdat je te ver was, maar dat komt omdat hun niet begrijpen van hoever je iemand kan knifen :P Het hang af van welk wapen je gebruikt, maar er is ook een "knockback" dat als je op de zombies schiet en hangt ervan af waar en hoe dichtbij je op hun schiet dat ze een beetje tot heel ver wegvliegen. Door te zigzaggen kan je de knockback effect wat verminderen en het is ook handig om proberen iemands kogels daardoor te ontwijken. De meest gebruikte combinatie van wapens is Duel Elites + Shotgun (M3). Duel Elites zijn goed vanwege de meeste kogels die je in één keer voor reloaden kan afvuren en als je langzaam genoeg schiet kan je de zombies goed van je afhouden als je wegprobeert te rennen bijvoorbeeld. De M3 Shotgun is gewoon het beste primaire wapen vanwege de knockback en snelle reload. De M249 machinegun kan ook zeer handig zijn in bepaalde situaties en dat is een goede tweede keuze als primaire wapen. Wij hebben daarintegen ook een granaat dat je in vlammen zet voor 5 seconden als je er door geraakt wordt. Je loopt dan wat langzamer. Je wordt trouwens ook weggeblazen door een granaat, dus kijk uit dat een zombie niet jouw granaat gebruikt om naar je toe te vliegen :P De HE granaat is de enige die je kan gebruiken in zombie mod en je kan jezelf er niet mee doden (friendly fire staat ook uit).

Uiteraard hangt het heel erg af van welke settings de server hanteert en hoe zombie mod dus speelt, maar zo is het bij ons zo'n beetje.

Ikzelf ben ook mappen aan het maken voor onze server, maar één van onze server oprichters heeft al 2 mappen, van zeer hoge kwaliteit in vergelijking met de meeste ZM mappen, gemaakt. Hij is ook degene die mij heeft geholpen om het mappen maken te leren. Nog steeds zijn er vele dingen die ik niet weet hoor :P

http://www.vs3-clan.co.uk/ <--- Onze website.

http://www.vs3-clan.co.uk/forums <--- Onze forum.

http://www.zombiemod.com/ <--- Zombie Mod website.

Als jullie willen langskomen zijn jullie welkom :)
T-Mo weet er al van en heeft er wel eens af en toe gespeeld :)
Last edited by [DnC] on 10 Aug 2007 20:16, edited 3 times in total.

Quara
Posts: 3744
Joined: 22 Jan 2003 21:47
Contact:

Post by Quara » 18 Aug 2007 13:26

Dat klinkt wel gruwelijk :D Haha maar eens proberen volgende week als ik vrij ben :D
Image

Quara
Posts: 3744
Joined: 22 Jan 2003 21:47
Contact:

Post by Quara » 18 Aug 2007 13:28

Je hebt wel een hoeren nickname :D whaha
Image

[DnC]
Posts: 473
Joined: 23 Jan 2003 08:27

Post by [DnC] » 19 Aug 2007 08:26

Ja inderdaad :P Het was eerlijk gezegd gewoon zo'n "alias" waarvan ik er wel misschien duizend anderen had. Maar ik speelde op VSS (Vs3 was ontstaan nadat er een opsplitsing was door een "ruzie" tussen de twee oprichters van VSS) met die naam en besloot het gewoon te blijven gebruiken :P Ik speel ook nog wel met de naam DnC, maar meestal Gun Ho en soms een andere naam :P

TimBoLanD
Posts: 2706
Joined: 23 Jan 2003 09:16

Post by TimBoLanD » 22 Aug 2007 08:49

Hoi Hoi CopyPaste in de huis :)

goh... wel een tijdje geleden dat ik CSS heb gespeeld :P
gauw maar weer ff doen :)

Ik speel meestal onder CopyPaste op die gare server van DnC :P

Quara
Posts: 3744
Joined: 22 Jan 2003 21:47
Contact:

Post by Quara » 27 Aug 2007 13:20

Ik ben Klootviool. Alleen die server van jullie lijkt wel down? :?
Image

Post Reply