Ohh mijn god, wat een lekkertje!!
-
<a href='http://hem.bredband.net/perman/cp/varning.html' target='_blank'>http://hem.bredband.net/perman/cp/varni ... br><br><br> ^O^

Nouja ieder zijn smaak

<!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> :r Ik zoek meestal toch naar lekkerder dinge hoor :| <br><br>Nouja ieder zijn smaak :Y <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br> Niet liegen pain :bye: :< ^O^ _O_ _O_
Haar kont zit aan de voorkant 

-
hmm .... dan val ik toch liever op manne ....
Ik wist dat jouw keuze van vrouwen raar was maar zo raar
moeilijk om je lul terug tevinden na de daad

-
moeiiljk om het gaatje te vinden vóór je daad ...
tvoordeel is ... ze heeft er wel nog een gat bij .... die navel is diep genoeg !!!
tvoordeel is ... ze heeft er wel nog een gat bij .... die navel is diep genoeg !!!
maar die moet je ook eerst zien te vinden tussen dat overtollige vlees
<!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> moeiiljk om het gaatje te vinden vóór je daad ... <br><br>tvoordeel is ... ze heeft er wel nog een gat bij .... die navel is diep genoeg !!! <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br> als ze een blond vriendje heeft, dan wordt die cker gebruikt :<
-
lol ... ja daar twijfel ik echt nie aan bye