Macintosh
-
Macintosh
<!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <a href='http://www.waveworks.net/mac.html' target='_blank'>Filmpje, hier kan je dus op klikken, wanneer je dr op klik dan zal er een nieuw schermpje opstarten met een heel grappig filmpje over de macintosh </a> <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br>ik zal wel niet zat genoeg zijn :+ <br>volgens mij moet die kerel overigens is in therapie <br><br><br><br>ps. ging dit nie over windows??
Macintosh
<!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ik zal wel niet zat genoeg zijn :+ <br>volgens mij moet die kerel overigens is in therapie <br><br><br><br>ps. ging dit nie over windows?? <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br> ook... er staat in in net als wINdows ]-O