Ik ben inmiddels klaar met school en werk als webdeveloper, helpdesk, systeembeheerder bij een internetbedrijf in Alkmaar. Daarnaast downloaden van amerikaanse tv-series (vooral SiFi) zoals Stargate SG1 en Stargate Atlantis. Heb ze allemaal gezien nu, SG1 9 seizoenen, Atlantis 2 seizoenen. Ben met het tweede seizoen van Veronica Mars bezig en heb s1 van Battlestar Galactica en s1 van 24 nog op mijn pctje staan.
Ik speel haast geen games meer op pc, wel een keer per week ps2 bij vrienden, en dan vooral fifa/pes/athene met/tegen elkaar.
Tot slot heb ik nog wel een tijdje gedacht om SIT weer tot leven te wekken, nieuw design voor site was zelfs af, maar had geen zin om het af te maken, had er te weinig tijd voor (zelfs ik ja). Misschien later nog es, heb vorige week net weer hosting voor een jaar verlengd. (er staan meer dingen op waar ik domein voor wil houden, als je dan toch vraagt wat ik ermee moet, vraag dan wat ik met jeroenonline.nl doe, want daar doe ik niets mee (toch nog 6 bezoekers per dag

Voorlopig wel weer genoeg getypt, nu jullie...