Hey 2 !
Hey 2 !
Dag luitjes... bye
Laat ik mij even voorstellen.
GreenEye_NL is de naam.
Ik ben sniper van beroep (LW,TFD,BHD) en ben ex-lid van DFSA.
(ja, die oude squad van Beecher / ÑÃÂñTéñdø)
Ik ben zoekende naar een nieuwe squad en wilde even weten of ik jullie kan joinen ?
Als jullie willen weten wat ik kan, moeten jullie maar even babbelen met ÑÃÂñTéñdø.
Laat ik mij even voorstellen.
GreenEye_NL is de naam.
Ik ben sniper van beroep (LW,TFD,BHD) en ben ex-lid van DFSA.
(ja, die oude squad van Beecher / ÑÃÂñTéñdø)
Ik ben zoekende naar een nieuwe squad en wilde even weten of ik jullie kan joinen ?
Als jullie willen weten wat ik kan, moeten jullie maar even babbelen met ÑÃÂñTéñdø.
Hey 2 !
HoiHoi
jaja, had al wat gehoord
zal het even overleggen met de staff 

jaja, had al wat gehoord

Hey 2 !

-
Hey 2 !
HALLO DAAR DAN
wtf was dfsa dan?

wtf was dfsa dan?

-
Hey 2 !
lol hoi Greeeeeny !!!
dfsa was mijn oude squad ... ze kunnen gewoon niet zonder me ... dat doet me goed
dfsa was mijn oude squad ... ze kunnen gewoon niet zonder me ... dat doet me goed

-
Hey 2 !
<!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ik kan niet zonder jou :? <br>Jij vraagt mij toch om SIT te joinen.<br>Dan kan JIJ toch niet zonder mij.. of zie ik dat nou verkeerd :? <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br> nodigt ie nu al zijn gay vriendjes uit?? :? <br><br><br>eerst beetje pred lopen versieren dan quara en dan kun je hun nie krijgen... en dan zijn oude holmaatjes?? })
-
Hey 2 !
<!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>QUOTE</b> </td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ik kan niet zonder jou :? <br>Jij vraagt mij toch om SIT te joinen.<br>Dan kan JIJ toch niet zonder mij.. of zie ik dat nou verkeerd :? <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br>nodigt ie nu al zijn gay vriendjes uit?? :? <br><br><br>eerst beetje pred lopen versieren dan quara en dan kun je hun nie krijgen... en dan zijn oude holmaatjes?? }) <!--QuoteEnd--></td></tr></table><span class='postcolor'><!--QuoteEEnd--><br> damn ... busted O|O